Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 01.10.2023, 22:51

Шубранецький загальноосвітній заклад освіти І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [13]
Самоврядування [2]
педколектив [2]
методична робота [2]
педагогічна майстерня [1]
передовий педагогічний досвід [6]
Виховна робота [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів


Інформація щодо підсумків методичної роботи у 2019/2020 н.р. у Шубранецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів
[ Викачати з сервера (38.5 Kb) ]12.08.2020, 07:58

Інформація
щодо підсумків методичної роботи
у 20192020 н.р.
у Шубранецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

1. Методична проблема школи «Використання інтерактивних технологій навчання для формування пізнавальної компетентності учнів».
2. Структура методичної роботи Шубранецької ЗОШ додається.
3.План засідань методичної ради школи
на 2019-2020 навчальному році
Засідання І
(06.09.2019)
№п/п
Зміст роботи
Відповідальні
1. Про аналіз методичної роботи за2018-2019навчальний рік
Дмитрюк Т.О.
2.
Про розподіл обов’язків між членами методичної ради
Драч М.Я..
3.
Про схвалення плану роботи методичної ради та методичного кабінету на 2019-2020 навчальний рік
Дмитрюк Т.О.
4.
Про визначення змісту,форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у поточному році
Дмитрюк Т.О.
5.
Про затвердження планів роботи ШМО вчителів
Дмитрюк Т.О.
6.
Проведення предметних тижнів.Погодження графіка.
Дмитрюк Т.О.
7.
Про участь вчителів у всеукраїнському конкурсі:»Учитель року»
Дмитрюк Т.О.
8.
Про огляд нормативних документів,новинок психолого-педагогічної літератури діяльності
Кошлейчук О.І.
9.
Про затвердження плану роботи «Обдарована дитина»
Томко Л.В..
Засідання ІІ
(20.11.2019)
№п/п
Зміст роботи
Відповідальні
1.
Про впровадження інноваційних технологій у формуванні компетентного учня на уроках української мови,математики.
Дмитрюк Т.О.
Живець Л.М.
2.
Про організацію методичної роботи з учителями ,які відчувають утруднення в організації навчально-виховного процесу.
Кукульняк М.В.Драч М.Я.Скутар М.В.
3.
Про результати впровадження Державного стандарту основної і повної загальної середньої освіти у 9 класі
Дмитрюк Т.О.
Засідання ІІІ
(17.01.2020)
№п/п
Зміст роботи
Відповідальні
1.
Про результати методичної роботи за І семестр 2019-2020рр.
Дмитрюк Т.О.
2.
Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр, результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін.
Дмитрюк Т.О..
3.
Про роботу курсів за вибором,гуртків
Томко Л.В.
4.
Про аналіз взаємовідвідування вчителями уроків,виховних заходів.»
Члени МР
Засідання ІV
(06.04.2020)

п/п
Зміст роботи
Відповідальні
1.
Педагогічний вернісаж «Від творчості педагога- до творчості учнів»
Дмитрюк Т.О.
2.
Про використання тестових завдань як однієї з форм контролю за навчальними досягненнями учнів
Кукульняк М.В.
Керівники ШМО
3.
Про виставку «Калейдоскоп ідей».За підсумками атестації вчителів.
Дмитрюк Т.О.
4.
Про розгляд наказу МОН України від _______________«Про закінчення 2019-2020 навчального року та проведення ДПА.
Кукульняк М.В. члени методичної ради
5.
Про склад комісії для проведення ДПА у 2019-2020 році
Кукульняк М.В..
6.
Про графік проведення ДПА.
Кукульняк М.В. Методична діяльність.
4. Методична діяльність
5.Методична діяльність у школі у цьому навчальному році здійснювалась учителем початкових класів Скутар М.В., сертифікованим тренером НУШ, яка успішно працює із новими мультимедійними технологіями в початкових класах, навчає інших педагогічних працівників і ділиться своїм досвідом. В нашій школі нею було проведено круглий стіл “Аукціон педагогічних ідей” із застосуванням сучасних методів, підходів та ресурсів у викладанні різних предметів. Також Скутар М. В. серед учителів району провела тренінг — практикум метод компетентнісного навчання “Шість цеглинок”. Тренінг” Інтерактивні прийоми роботи на уроках ЯДС”. Прийоми “Фішбоун”, “ Кубик Блума”, “Квест- технологія”. Круглий стіл “Інтеграція у навчанні молодших школярів з української мови, читання та математики” : “ Щоденні 5”, “Щоденні 3” , “Перевернуте навчання”, “Кейс- технологія”, “Сторітелінг”, технологія “Шість кольорових капелюхів”.

5. Застосування інноваційних технологій в роботі з педкадрами
- Засідання методичної ради: «Мозковий штурм»;
- Засідання шкільних методоб’єднань: «Круглий стіл». «Аукціон методичних ідей»;
- Педрада: «Мозкова атака», «Круглий стіл»;
- Семінар-практикум з педа-гогіки і психології: «Семінар-тренінг»;
- Методичні оперативки: «Інтерактивні тренінги»;
- Творчі звіти вчителів, що атестуються: «Презентація творчої майстерні вчителя», «Педагогічне портфоліо творчого вчителя»;
- Декади відкритих уроків вчителів за категоріями:«Фестиваль педагогічних ідей», «Ярмарок педагогічної творчості»;
- Предметні тижні: «Серенади математиці», кольоровий тиждень початкових класів, Олімпійський тиждень, “ Ми нащадки славного роду”;
- Робота над проблемними питаннями вчителів: «Захист проектів» - звіт про роботу вчителів над творчою темою;
- Школа молодого вчителя: «Педагогічна майстерня», «Панорама методичних знань, умінь і навичок».

6. Регіональні програми
В області діють 11 регіональних програм, затверджених сесією Чернівецької обласної ради, які передбачають виділення фінансування на освіту з обласного та місцевих бюджетів. Департамент освіти і науки обласної державної адміністрації є розробником та основним розпорядником коштів наступних 4 ключових програм розвитку освітньої галузіЧернівецької області - Регіональної обласної програми «Вчитель» на 2013-2022 роки (зі змінами від 21.12.2017 № 259-19/17);
- Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 рр. (зі змінами 24.03.2017 № 9-12/17);
- Регіональної програми «Буковинські студії VIII» (археологія, історія та культура Буковини (1359-1940 рр.) на 2017-2019 роки(затверджено 04.07.2018 № 141-14/17);
-Комплексної програми розвитку освітньої галузі Чернівецької області на 2018-2021 рр. (затверджено 27.03.2018 № 9-21/18).
На виконання Регіональної обласної програми «Вчитель» на 2013-2022 роки (зі змінами від 21.12.2017 № 259-19/17) в школі проводяться відзначення професійного свята педагогів “День вчителя”, проведено роботу для покращзення умов праці вчителів, оновлено комп’ютерний клас, робочі місця вчителів оснащено персональними комп’ютерами. Проводиться робота по підвищенню професійного рівня педагогів: метдичні об’єднання, семінари, майстер класи).
На виконання Комплексної програми підвищення якості національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької області на 2017-2021 рр. (зі змінами 24.03.2017 № 9-12/17 , проводяться зустрічі із воїнами — учасниками АТО, заходи до Дня Гідності та Свободи, заходи до Дня Захисника України, вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років в Україні.

7. Інваріантна складова робочих навчальних планів супроводжується згідно типових навчальних програм, підручників та додаткової методичної літератури.

8.Варіативна складова робочих навчальних планів супроводжується згідно типових навчальних програм та додаткової методичної літератури.

9. Робота школи молодого вчителя.
Адміністрація школи до наставництва залучає найдосвідченіших колег, які пам'ятатимуть, що молодому вчителю потрібні постійна товариська допомога й підтримка. Робота наставника з підшефними починається з довірливої бесіди, щоб вивчити позитивні й негативні моменти в його підготовці, накреслити напрямки допомоги. Знайомимо початківця з обладнанням шкільного методичного кабінету, матеріалами шкільної бібліотеки, з колегами, які будуть працювати з ним, а
Орієнтуємо молодого спеціаліста на виконання основних завдань, а саме:
• набуття практичних навичок;
• уміння застосовувати теоретичні знання, набуті у ВНЗ, у конкретній практиці;
• набуття практичних навичок виховної роботи з дітьми;
• засвоєння різноманітних методів навчання, вивчення передового досвіду;
використання сучасних засобів навчання; залучення нетрадиційних форм і методів навчання, нових педагогічних технологій.
Однією з ефективних форм роботи, яку ми проводимо, є «консультативний стіл». Заздалегідь визначаємо питання для обговорення. Кожен висловлює своє бачення в розкритті змісту даної теми. У процесі обговорення виникає творча дискусія. Молоді спеціалісти залучаються до колективного планування якогось уроку, наприклад, математики , розвитку мовлення та англійської мови.
Цікавою формою практичної роботи є ділові ігри. Ось одна з них - «Проблемний міст «Батьки та діти».
У школах використовуються система наставництва. Ретельну роботу починаємо з добору й навчання тих, кому доручено стажування молодих учителів. Роботу вчителів-наставників розглядаємо як одне з найважливіших громадських доручень.
Однією з необхідних умов успішного професійного зростання молодого вчителя є цілеспрямована й систематична самоосвіта, бо саме вона спроможна сформувати справді ерудовану та всебічно розвинену особистість, якою, без сумніву, повинен бути освітянин.

10. Методичний супровід роботи з обдарованими дітьми.
Методичний супровід роботи з обдарованими учнями.
1. На уроках — індивідуальна диференційована робота.
2. Гурткова та факультативна робота.
3. Позакласні заходи у межах предметних тижнів.
4. Предметні заходи у класі із запрошенням батьків.
5. Участь в олімпіадах різного рівня.
6. Участь у творчих конкурсах різного рівня.
7. Театралізовані свята. (Особлива форма роботи з обдарованими дітьми, що дозволяє їм не тільки реалізувати акторські здібності, безпосередньо беручи участь у виставах, але й виявити творчі навички, розробляючи сценарії постановок, розвинути схильність до художнього читання й літературної творчості, виявити ерудицію й дослідницькі навички у вікторинах і наукових диспутах. Така робота сприяє підвищенню мотивації обдарованих дітей до співробітництва з педагогами й копіткій роботі із самовдосконалення.
Завдання педагогів полягає в тому, щоб створити умови, за яких дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Цей шлях називається «самовдосконаленням дитини в умовах освітнього процесу».
Варто пам’ятати, що обдарованість — це система, що розвивається протягом життя, визначає можливість досягнення людиною вищих (незвичайних, неабияких) результатів в одному або декількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.
11. Психолого – педагогічний супровід методичної роботи
Методичну роботу в школі організовано через взаємодію всіх підрозділів здійснення навчально-виховного процесу на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.
З метою вивчення методичної, психологічної підготовленості вчителів, у школі систематично здійснюється діагностування та педагогічний моніторинг як форма організації, збирання та опрацювання інформації про кожного з педагогів. Це забезпечує відстеження їхнього професійного рівня, динаміки і тенденції розвитку освітнього процесу.
Організація науково-методичної роботи в школі на діагностичній основі дає змогу досягти системного підходу в організації внутрішньої науково-методичної роботи: ознайомитися з рівнем методичної кваліфікації кожного педагога, виявити та з'ясувати, які форми науково-методичної роботи найдоцільніші для конкретного викладача, ефективно застосовувати, доповнювати, а в окремих випадках – цілеспрямовано розробляти нові методики викладання предметів, забезпечити високу результативність педагогічної діяльності. Але методичну роботу не лише за допомогою діагностики, а й спостереження, відвідування уроків, шкільні методичні об’єднання, наради при заступнику з навчально – виховної роботи.
12.Методичний супровід проведення атестації
Вересень
1. Про розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії.
2. Затверджування плану роботи.
Жовтень
1. Розгляд заяв педагогічних працівників про проходження чергової або позачергової атестації або відмова від неї.
Грудень
1. Про хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, членами атестаційної комісії.
2. Вироблення рекомендацій окремим категоріям педпрацівникам, які атестуються.
Лютий
1. Про результати вивчення роботи педпрацівників, які атестуються, на основі відвіданих уроків, позакласних заходів, даних анкетування серед учнів, батьків, вчителів, висновки методичних об'єднань вчителів відповідних предметів.
Березень
1. Звіти вчителів на робочих місцях та розгляд атестаційних матеріалів педагогів.
2. Розгляд атестаційних матеріалі педпрацівників і прийняття попередніх рішень.
Квітень
1. Про підсумки атестації педпрацівників у школі.

13. Методичні проблеми з організації методичної роботи.
1. Співпраця школи із закладами вищої освіти та громадськими організаціями.
2. Заохочення вчителів до методичної роботи: розробки методичних рекомендацій, посібників та авторських програм.
3. Заохочення вчителів до участі у педагогічних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей, конкурсі “ Учитель року”.

Категорія: методична робота | Додав: luidok5
Переглядів: 146 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтів - uCoz